Naam:
Foto’s:
374
Video’s:

Over mij

Welkom op mijn reisblog! Ik ben Vera, 21 jaar. Ik houd van koken, bakken, tekenen, fietsen, wandelen, koffie, muziek, chocolade, en reizen. En dit laatste ga ik goed in de praktijk brengen door een semester in Warschau te gaan studeren. Ik hoop veel van deze stad en de rest van het land te gaan zien. De ervaringen die ik hier op ga doen wil ik graag met jullie delen. Of het me gaat lukken een consequente blogger te zijn, moet nog gaan blijken, maar ik ga mijn best doen!

Over mijn reis

Vanaf 15 februari zal ik ongeveer 5 maanden doorbrengen in Polen. Warschau, om precies te zijn. Na deze 5 maanden hoop ik mijn bachelor Psychologie ook op zak te hebben. Dat betekent dus studeren. Maar ik zou natuurlijk niet naar het buitenland gaan om alleen te studeren. Polen wordt door veel mensen gezien als een saai, grijs land. Maar ik geloof dat er zo veel moois te zien en te beleven is in dit land, en dat hoop ik tijdens mijn reis te mogen ontdekken. En de landen er omheen zullen mij hopelijk ook niet ontgaan, maar hiervan zie ik wel hoe het gaat lopen.

Bezochte landen

Ik heb 12 landen (5%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk.